Höstlov

Publicerat 2012-10-29 kl. 15:04:45 || Life as you know it.
se den på egen risk
 
Första riktiga lov dagen idag, och jag har inte gjort någonting. Blivit väckt av en liten katt och hundar som står och skäller i en kvart, kollat på film, kollat på serier, drukit te och tränade lite precis. Galet var jobbigt det var. Har inte tränat på jätte länge för skolan har tagit över den mesta tiden och jag har inte orkat. Men kände nu att det var dags. Så är helt slut i mina ben nu och håller på att dö. Imorgon ska jag in till stan någon gång under förmiddagen och sen möta upp Amanda och Isabelle, ta en fika och plugga lite. kolla när de shoppar och sen kommer Elina och Adele in också, om de inte kommer innan, så ska vi kolla på bio. Ska se "Paranormal activity 4" vet inte riktigt om jag är redo för det. Men ja.. haha. Det är typ storm ute just nu. Så ska hoppa i mina mjukis kläder och kolla på lite mer serier. Ciao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0