inspiration

Publicerat 2012-10-14 kl. 18:30:01 || Life as you know it.
Tänkte bara slänga in ett inlägg om en person som verkligen inspirerar mig. Ingen känd person överhuvudtaget. Men det är sättet hon ser livet på och sättet hon ser sig själv på och skiter i omvärlden. Jag tycker hon är riktigt cool och jag önskar att jag kunde ha samma tänkande på livet som hon har. För henne är det att vara sog själv och göra det man själv vill och inte det som alla andra säger åt henne att göra. Att det första man ska tänka på är att tycka om dig själv och vara sig själv. Även att hon försöker göra massor med spontana saker hela tiden och bara leva livet. Jag tycker verkligen hon är jätte cool. Hittade hennes blogg för något år sen när hon åkte som utbytesstudent och har sen fortsatt att följa hennes blogg dagligen och läsa den och det får mig verkligen att tänka om lite och att framförallt bloggen är min blogg och jag får skriva vad jag vill i den. Även fast det kanske är massor med klagomål om allt som man kan tänka sig är det fortfarande min blogg och mitt liv. Låt mig göra det. För även om jag inte tycker mitt liv är det bästa för tillfället vet jag att någon gång kommer det vända och jag har egentligen ingen annan än mig själv att skylla. Det jag egentligen ville säga var att hon inspirerar mig att vara mig själv mer och mer och att inte bry mig så mycket. Det finns massor kvar att arbeta med men det här är en början och ingen är perfekt. Så tack http://revealin.blogg.se. Läs hennes blogg för den är verkligen bra. Hon har nyss bytt men ni klarar nog av att hitta hennes gammla osv! :) 
Kommentarer
Postat av: Eira

Gud vad du är fin. Tack så otroligt mycket! Nu gjorde du min kväll :) Blir så glad att du hittar inspiration i min blogg, tack för att du ger en massa tillbaka!
Fortsätt skriva från hjärtat, det är så det ska vara!
Massa kramar och kärlek till dig

2012-10-16 @ 17:32:23
URL: http://revealin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0