jackass

Publicerat 2012-10-13 kl. 19:48:14 || Life as you know it.
skrev inget igår för jag tänkte inte ens på bloggen, plus mitt internet håller på att balla ur! Men träffade Adele och Elina efter shit skolan som bara är bajs just nu. Planeringen i min skola suger. Åkte hem och åt middag med mamma pappa oscar och kalle och sen försökte jag kolla på senaste VD avsnittet och GUUUUUD vad bra det var! Tacka gudarna för att det har börjat igen! 
Idag vaknade jag vill elva. Gick upp och frukost och vid tolv åkte jag och mamma iväg. Stannade vid jaktlaget och grattade min pappa till älgen. Fick med oss Sofia så åkte vi till granngården och köpte mat och ett nytt innetäckte till min hest efter det åkte vi till maries butik och tog en fika. Mycket mysigt. Svängde förbi hästen påvägen hem och kolla till henne hon fick vila idag, sen var det hem och så gjorde alla sig iordning för att åka iväg. Jag stannade hemma med alla djuren. Borde egentligen plugga men vet inte vart jag ska börja typ. Får panik bara jag tänker på det. Så skiter i det. Badasset som jag är! Sitter och kollar på Jackass the movie 3 nu i väntan på Sofia. Jag skulle lätt vilja vara deras kompisar och vara med på alla prank dem gör. Inte det andra bara pranken. Eller kolla medan de gör det andra. Men fan vad coolt! Och är det bara jag eller är Johnny Knoxville as snygg? 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0