Lördag

Publicerat 2012-10-20 kl. 19:49:58 || Life as you know it.
hur är det ens mänskligt att vara så snygg?
God kväll, eller något. Är hemma hos Adele just nu och målar naglarna i väntan på att hon ska duscha färdigt. Åkte hit igår kväll också. Kollade på nästan hela säsongen av "American Horror Story" med Elina och Adele, somnade runt tre kanske. Vaknade vid nio. Kollade på de sista delarna och sen kom bror min och hämtade mig. Vi åkte runt och handla lite. Sen hem, stallet och sen åkte jag tillbaka till Adele. Vi gick i spöregnet i våra converse och utan paraply till Ica, för vi tyckte det var en sån himla bra plan att göra det = död åt folket!, köpte mat och sen tog vi bussen hem igen och kollade på senaste AHS och åt mat. Sen sitter jag här och väntar. Tror vi bara ska fortsätta att kolla på film och äta oss tjocka! Låter helt ok.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0