motivation

Publicerat 2012-10-22 kl. 16:44:08 || Life as you know it.
bilder; weheartit
Motivationen just nu till att plugga finns inte. Kan verkligen inte hitta den någon stans. Det är som att jag har tagit helt slut nu efter all stress under de senaste veckorna. Historian är inskickad, alla bilder är redigerade och klara, naturen är nästan färdig och svenskan har jag inte ens börjat med. Har sökt en sökning på google för information och tagit upp ett nytt dokument i word. Det är så svårt att börja när jag vet att det snart är lov och det finns så mycket annat jag skulle vilja göra. Typ som att fixa mitt rum, göra handlingslista, kolla kläder så jag vet vad jag vill ha till när jag ska shoppa på lördag, välja kläder inför imorgon och onsdag då jag har skolfoto någon dag där, träna osv listan är lång. Jag vet verkligen inte hur den här uppsatsen kommer bli då jag varken vet ut eller in hur jag ska göra och vad jag ska skriva om eller vart jag ska hitta alla information.
 
Så för att komma på något att skriva om så ska jag gå och fota mitt rum så jag kan visa för och efterbilder (även fast det redan är påbörjat), dricka en kopp te, gå ut med hundarna och kanske läsa lite bloggar.
Åh, gud. Kommer aldrig bli klar med den här uppgiften.
Kommentarer
Postat av: Elin

Same, Agnes! Orkar verkligen inte skriva på svenskan.. Skjut mig!

2012-10-22 @ 21:58:49
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0