Stressad? Ja, något.

Publicerat 2012-10-04 kl. 16:55:31 || Life as you know it.
Bloggningen är sämst, statestiken är sämst, skolan är sämst.
Bloggningen går verkligen inge vidare nu vilket medföljer att statestiken sjunker, men det kommer tyvärr vara såhär fram till höstlovet för att jag har så galet mycket i skolan just nu så hinner inte göra annat än att plugga plugga plugga. Så det finns liksom inte så mycket tid över till att göra annat även fast jag önskar att det kunde vara så. Men ska försöka slänga in ett inlägg så fort jag får tid och orkar.
 
om vi nu ska ta vara på den här tiden när jag sitter vid datorn och har lite tid över medan jag tar en paus från allt pluggande, så kan vi säga två saker. Ett det är ju kanelbullens dag idag. Hoppas på att mamma köper hem något bulle som jag kan unna mig med. 4 oktober, alltså. Vilket menas med att tiden har bara flugit iväg sen skolan början. Vet inte ens vart september tog vägen. Helt galet.
Två: Att vara med i grupp meddelande när man smsar kan vara riktigt jobbigt!! galet hur mycket sms man kan få..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0