svar på kommentar

Publicerat 2012-10-31 kl. 23:48:10 || Life as you know it.
ÅÅh, jag har alltid velat skriva det i min rubrik och låtsas att jag var lite känd! hehe. Tänkte iallafall svara på den här kommentaren till min BFF eftersom hon känner att blogg ska man inte ha.. 
Svar: Ja vi måste åka tillbaka nu!!!!!!
 
vilket fall som helst så sov elina och adele här igår efter bion, och jag tror det var bra för jag hade nog aldrig vågat sova annars. hehe. bion var ap läskig. och nu samtidigt när jag skriver det här kom jag på att pappa har gått och lagt sig och hela huset är tyst och mörkt. hjäääälp. 
idag harjag bara varit hos veterinären hela dagen. faktiskt inte gjort något annat. och jag orkar inte ens ta upp hur det gick. väntar på att adele ska komma, så ska vi äta smoothie och kolla senaste avsinttet av ahs. 
juste min katt tyckte att det var jätte kul att ha ner två krukor igår. tack för den liksom. 
 
JUSTE GLAD HALLOWEEN! 
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Ja, askul, det borde väl du veta något om? ;)

2012-11-01 @ 00:11:37
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0