13 september

Publicerat 2012-09-13 kl. 12:19:03 || Life as you know it.


Blev hemma idag också. Skulle egentligen gått till skolan idag, men mådde dåligt under natten och sov typ inget. Så fick bli hemma.
Vaknade vid halv sju först av att pappa väckte mig, somnade om och vaknade sen vid åtta av att mina hundar kom ner och la sig med mig och somna sen om igen och vaknade vid kvart i 10. Låg kvar i sängen ett tag och kolla runt lite på min mobil, gick upp vid elva och tog en kaka till frukost och läste lite i min engelska bok, skrev färdigt journal grejen och ska snart skicka in den. Har sen kollat runt lite på internet. Svarat på lite mejl och fixat ett tidsinställt inlägg till min blogg imorgon. Ska till skolan då men har typ ingen lektion, på engelskan ska jag forsätta läsa i boken och foto ska jag fotografera själv så behöver bara ta närvaro. Efter skolan kommer mina fina vänner hem till mig och så ska vi fira mig och Amanda, jag har ju fyllt år och amanda fyller år om två veckor. Så ska fixa ett till, minst, tidsinställt inlägg till i morgon så ni får något bloggning.
Så hörs vi när jag har tid igen! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0