busy

Publicerat 2012-09-04 kl. 16:37:29 || Life as you know it.
jävlar vilken pudding. idag på naturkunskapen.
Känner att bloggningen inte är på topp. Men det händer ganska mycket denhär veckan så jag har aldrig tiden att sätta mig vid datorn och blogga och under dagarna vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om.
Igår slutade jag iallafall runt tre och då gick jag och Elin ut på stan för jakt på ett par nya svarta byxor till mig. Och hela den här grejen att köpa nya jeans eller byxor är jobbigt. Hatar det. När det dessutom är svettigt varmt i provrumen. Nej inte alls kul. Nu har jag hittat ett par så jag hoppas de håller sig så jag slipper byx shoppa på ett tag. Sen åkte jag med pappa hem snabbt, byta om och sen direkt till stallet. Red ute på en åker och galopperade lite och skritta. Hon var lite pigg och stel i början, men hon hade ju även vilat tre dagar förra veckan så det var väl okej, mjuknade efter ett tag dock och jobbade jätte fint! Så var hemma ordentligt innan för dörren lite efter åtta igår. Något trött tjej duschade och åt lite mat för att sen läsa i min engelska bok. Pratade med Adele ett tag i telefonen också och sen hoppade jag i säng.

Skolan gick oerhört segt idag, även fast jag bara hade typ två lektioner. Dock är naturkunskapen sisådär två timmar och en kvart så den är ganska seg. tog kvart över tre tåget till tumba och bussen hem. Kom innan för dörren för en halvtimme 20 minuter sen kanske. Ska nu sätta mig och skriva på en källkritiks grej till historian. Hon tycker att vi ska hinna göra den till imorgon, men tror inte vi gör det så hoppas vi får några dagar till på oss.
 
Imorgon slutar jag kvart i två och ska väl då åka hem direkt. Ska försöka blogga då. Torsdag och fredag blir det nog inte så mycket bloggning eftersom jag fyller på torsdag och ska äta middag med Elina och Adele på fredag.
 
Vi höres senare! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0