Godmorgon

Publicerat 2012-09-10 kl. 10:03:30 || Life as you know it.
Vaknade för någon timme sen av att båda hundarna kom ner och mös med mig i min säng. Helt okej att vakna så. Gick upp hämta lite frukost och la mig sen och läste utbytesstudent bloggar fram till nu.
Ska snart ta mig i kragen och plugga, men ska kolla på VMA's först som precis börja på MTV. Har inte sätt det än så ska kolla på det nu innan plugget.
Men iallafall det jag ville säga med utbytesstudentbloggar och så är att jag vill verkligen åka!! Vill inte vara kvar i min gammla vanliga vardag längre. Så när mamma och pappa är hemma igen blir det massa prat om det.
 
Vet dock inte hur det blir med skolan imorgon. Mår inte bäst direkt. Men vi får se..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0