It's my birthday and I get high if I want to

Publicerat 2012-09-06 kl. 09:15:01 || Life as you know it.

GRATTIS TILL MIG! WOHOO!
Dagen börja super och sitter nu på tåget på väg in till skolan.
Blev väckt med frukost på sängen, eller ja frukost och frukost, ben and Jerry och en kopp oboy, helt okej frukost sådär! Mormor och morfar hade också kommit upp för att äta frukost med oss. Livet alltså! <3
Fick såpbubblor och prinsess sett av mamma och pappa men även pengar till att samla till en dator!
Fick ett samtal av min älskade syster påväg till tumba och vakna även av att ha flera sms och bilder på instagram med grattis.
Dagen kunde inte börjat så mycket bättre!
Skulle delat med mig av en bild på mig och visa hur glad jag är just nu men känner att jag inte riktigt vill göra det på tåget.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0