Kan jag få dö nu?

Publicerat 2012-09-17 kl. 22:01:53 || Life as you know it.
ganska gammal bild. men upplagd idag på instagram


ÄR så galet trött nu så jag helst av allt skulle vilja gå och sova i hundra år.
Slutade tio över två idag, tog halv tre tåget mot tumba och morfar hämtade mig där och körde mig hem. JAg byte direkt om till tränings kläder och gick ut på en 40-45 min PW, hemma så hoppade jag även lite hopprep. Runt kvart vöer fyra halv fem (tiden jag skulle kommit hem om jag tog bussen) satte jag mig ner och skulle plugga fram till att någon kom hem, men då får jag ett sms av mamma som säger att hästen ska vara inne till fem för kvart över kommer kiropraktorn. Så det var bara att kasta mig upp på min vita postkodslotteri springare och cykla till stallet med träningsvärk och mjölk syra. Allt gick bra med kiropraktorn och jag har lite övningar jag ska göra och nästan hela veckan för  A är planerad. Pappa kom och hämtade mig med en cykelhållare på bilen så jag slapp cykla hem. Hemma åt jag mat och duschade. Pluggade lite innan x-facotr, pluggade lite under, och har nu läst lite i min engelsa bok och gjort halva samhälls läxan till på onsdag.
Börjar tio imorgon men kommer komma tidigare, ska plugga lite i skolan. Ska få samhälls läxan klar. Börja göra en text till KOSKOS som ska vara färdig och inspelad till på torsdag, läsa mer i min engelska bok och kanske hinna göra färdigt en tislinje till historia. Har även någon franska läxa till imorgon men vet inte riktigt vad det är. Oopsi. hehe. Franska och jag är inte bästa vänner.
Men nu ska jag borsta tänderna och sen sova. Vi hörs imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0