Party

Publicerat 2012-09-08 kl. 23:47:18 || Life as you know it.
Jag har haft full shå med att göra massor med saker såhär runt min födelsedag så jag har inte hunnit överhuvudtaget att sätta mig och blogga, och framförallt, om jag ska vara ärlig, inte tänkt på bloggen och knappt på internet. 
i torsdags så var jag i skolan, eller ja var i skolan i typ en halvtimme och sen kolla vi på en teater på dramaten. Skum teater, men ja. Efter det var jag hos min syster ett tag innan vi drog till resturangen vi skulle äta på tillsammans med min familj. Väldigt trevlig kväll med god mat och mysigt firande. 
igår så var jag i skolan, eller samma sak här. Tåget var försenat så missade introduktionen på foto så skulle vi till kulturhuset och göra massor med saker så gick aldrig till skolan, åt lunch på expresso house med isabelle, amanda och mira. gick till historiska musset och kolla på en utställning om sveriges historia. gick till gallerian, prata lite med monika, kolla i lite affärer och mötte upp elina och adele. Efter en liten stund så gick vi till bion och köpte biljetter och sen gick vi och åt på jensen. Mums! Fick mycket nödvändigt prat gjort. Har inte träffat Elina på fyra månader, wtf där liksom ?! Men det var jätte bra kväll och Batman filmen var bra. Mötte sen upp syster och åkte med henne och kalle hem till dem och sov där.
idag vaknade jag upp hos jossan och kalle. Chilla där ett tag innan vi åkte hem och städa osv, eftersom vi skulle ha middag med släkten klockan fem. Hade nog inte kunnat önska mig ett bättre firande. Det enda som skulle kunna göra det bättre var ifall jag fick en dator. Men har fått massor med bidrag till en, en super fin tröja, HUNTER stövlar (!!!!!! såhääär glad över dem!!!) och sista men inte minst en KATTUNGE!!!!!!!!!!!! OMG OGMOMGOGMMKSAJSKBSJKSBFJ vet inte ens vart jag ska ta vägen. jag vet inte hur jag ska förklara min reaktion när de stod utanför dörren med en liten kattunge i en korg med en röd rosett runt halsen. åh herre alltså. dock är den inte riktigt leverans klar fören om typ tre veckor. Men omg. okej bättre info om den imorgon!!
Är såå trött nu så jag kommer somna på tangentbordet., 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0