S.T.A.R thats what you are

Publicerat 2012-09-24 kl. 16:57:31 || Life as you know it.
Okej ber så hemskaste mycket om ursäkt att jag inte bloggat alls under helgen när jag sa att det skulle bli bätttrre och det blev bara sämre. hehe.
Tog det iallfall lungt och chilla hela fredagen. På lördag morgon åkte jag och mamma och fixade lite saker och sen åkte vi och hämta min lilla katt. AAAAHH! Så himlans söt dör. Så har mest umgåts med henne hela helgen. Pratat lite med Adele och planerat lite saker har jag också gjort.. Annars har det inte hänt så mycket mer. Har bara tagit det lugnt och myst med min katt.
Idag var jag i skolan hade ganska lugna lektioner. Slutade lite tidigare och så hämtade mormor mig i Tumba och skjussade hem mig. Drog ut på en PW och har varit ute med båda hundarna och ätit mellis. Nu försöker jag plugga (det går inte så bra då katten vill äta upp mitt papper eller leka med mina händer) lite franska till imorgon. Det är typ min enda lektion. Sen efter ska jag träna med Isabelle. Det är väl typ allt.
Kommentarer
Postat av: Elin

"Så himlans söt dör", dör du Agnes? ;)

2012-09-24 @ 23:24:07
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0