Sunday

Publicerat 2012-09-16 kl. 18:29:24 || Life as you know it.
frääääsch tjej efter träning och lååååång dag i stallet.
Goder kväller på er. Har precis tränat färdigt för idag. Det blev en 30 minuters PW med mamma och sen hoppa hopprep i tio minuter. (döda vad jobbigt det sistnämda var!). Har dessutom träningsvärk i benen och ryggen (?) sen igår. Men det sägs ju att man ska träna bort träningsvärk så får se om jag lyckades imorgon.
Efter jag skrivit det här ska jag hoppa in i duschen, och sen plugga. Måste läsa i min engelska bok, lägga över bilder till min skoldator och sen göra en text om medeltiden till KOSKOS. Ska även försöka hinna bestämma vad jag ska ha på mig i morgon. 
Idag vaknade jag iallafall klockan halv sju för halv åtta skulle jag vara i stallet. Så det blev upp tidigt. Har sen resten av dagen suttit på en tävling i blåsten och försökt sälja begagnade saker. Lyckades faktiskt sälja min dunväst! YES! 50 kr rikare!! Haha, det är iallafall inprinsip allt som hänt. Så hörs senare! 
Juste sorry för inga bilder igår. kan lägga upp det idag istället!
Kommentarer
Postat av: Elin

Jääävlar, 50 spänn, nu är du galet rik alltså!

SV: Jaaaaaaaaaa.......

2012-09-16 @ 19:39:34
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0