Träning

Publicerat 2012-09-15 kl. 13:55:18 || Life as you know it.
gif tagen från tumblr.
Har för en stund sen gjort några sjuuuuukt jobboga tränings övningar från youtube. Så mina ben håller på att dö. Men nu tänker jag komma igång med träningen på riktigt. Jag vet att det är typ 100 gången jag säger det men nu är det nog. Ska få den kroppen jag är nöjd med! Jag vet att ni kanske inte vill sitta och läsa om hur onöjd jag är med min kropp eller vad som är fel i livet eller kanske om all onödig information som jag lägger upp, men den här bloggen är i första hand för mig så jag ska kunna kolla tillbaka på vad jag gjorde och hur jag kände om några månader, ett år, flera år? Så you just have to live with it! 
Tillbaks till träningen då. Gjorde det här övningarna och ska snart upp och äta två ägg. Sen till stallet, hästen ska ridas och jag ska även försöka ta de där fotona som jag sa förut. När jag kommer hem igen är det bara att byta om och bege mig ut på en PW. Ska lägga upp ett ordentligt schema för min träning och verkligen göra allt för att hålla mig till det. Nu får det vara nock.
Kommentarer
Postat av: Elin

Alla kommer bli värsta biffarna och jag kommer bli ett forever alone fetto :(

2012-09-15 @ 17:05:02
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0