Trött tjej

Publicerat 2012-09-15 kl. 11:12:02 || Life as you know it.
hade mina hunterstövlar på mig igår. passa perfekt eftersom det regna. 
Har precis kollat färdig på senaste awkward avsnittet och ska innan det var jag nere vid bussen och sa hejdå till Isabelle, Amanda och Mira. Lite innan det sa jag hejdå till Sara, Paulina, Mattsson och Alice för de fick skjuss av pappa till Tumba.
Riktigt trevlig kväll igår iallafall. Var i skolan i typ tre minuter kändes det som. Fick närvaro för en lektion sen kunde man gå för man hade fri fotografi. Men jag gick först och tog en fika med Mattsson, Amanda och Mira och sen gick jag till biblioteket och kolla i lite stipendium böcker. Boken var typ as tjock och jag hittatde typ fyra stidendium som kanske skulle passa mig. Gick till skolan och satt där ett tag och pratade med Adele i telefonen och sen gick jag och mötte upp Amanda och Mira igen på centralen. Vi tog tåget till Tumba och sen bussen hem. Väl hemma bakade vi och plugga lite och väntade på att de andra skulle komma, när de kom gjorde vi pannkaks tårta och åt och sen chillade vi bara massor i mitt hus och gjorde inget speciellt. Men det var skönt att ha Paulina tillbaka med oss. 
Idag ska jag städa undan lite efter igår, träna, åka till stallet och fota till fotouppgiften och rida och sen bara chilla. Ska försöka lägga upp en till del av USA bilderna. Ni får dem när jag är på min skoldator igen. 
PEACE
om jag har tänkt rätt är det brar typ sådär två veckor kvar tills jag får hem min kattunge. åååh läääääängtar! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0