Blandade känslor och hes hals.

Publicerat 2013-04-24 kl. 20:26:09 || Life as you know it.
Förvånad över att det är så pass många personer som går in och kollar min blogg även fast bloggen kommit i andra hand. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det, men förvarnade er iallafall!
Igår var perfekt. Dagen i skolan var bra, fick fint smink av min kusin, åt god mat innan, hans konsert var Underbar! Har inga ord för hur bra det var. Kan inte förstå att det redan är över. Vill så göra det igen. Hade nästan kunnat, men har massor med plugg och kom på det lite sent.. Så det sög lite. Men det var verkligen jätte bra alltihopa! Ska försöka göra en video om det imorgon om jag hinner i all stress. Ska packa inför helgen då jag åker till Göteborg och ska träffa massor med utbytisar, som jag berättat förut. Ska bli jätte kul! lite nervös, men det löser sig säkert! Samt plugga.
Men ska försöka knepa ihop ett inlägg bättre om konserten, men vill inte skriva för mycket eftersom videon kommer. Så inlägget kommer efter videon, så jag vet vad jag säger och vad jag missat osv. Kan iallafall säga att efter ha varit ett fan från och till från när han var på youtube och verkligen ett fan i 4-5 år så var det riktigt stort att äntligen se han live och i verkligheten liksom, inte genom dator, tidning, internet, tv osv. Allt är underbart! Förutom att jag vill bara deppa ihop över att det verkligen är över nu..
Tack för denna gången! Vi ses snart igen, Justin!
Samma gäller er gott folk, Hörs imorgon. PEACE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0