Can mondays be forbidden?

Publicerat 2013-04-15 kl. 17:35:28 || Life as you know it.
Klarat mig igenom denna, inte så fina, dag som kallas måndag. Eller ja, dagen är ju inte slut än. Nu har jag precis slängt i mig lite mellis och måste sätta mig ner och plugga massor. Har iallafall sex stycken frågor som jag måste svara på till Historiian och några till Samhället. Ska försöka göra sex stycken till historian, får se hur många jag orkar och kan. Det är inprincip vad hela min kväll kommer att gå ut på. Plugga. Kul kul kul. Måste dessutom ha det mesta färdigt då jag kanske ska sova hos min kusin i morgon till på onsdag. Så måste även packa lite och bestämma vad för kläder jag ska ha på mig komande dagar.
Alla applåderar till detta roliga inlägg om ingenting. Önskar att jag kunde skriva om något roligare och lite om USA, men det händer varken något roligt i mitt liv för tillfället eller på USA fronten. Men ska förska komma på något roligare.
Nu måste jag plugga så får vi se när vi hörs nästa gång! PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0