Födelsedagfirande.

Publicerat 2013-04-07 kl. 19:41:59 || Life as you know it.
Idag väckte pappa mig vid elva, då var det bara gå upp på direkten för att göra mig iordning för att först åka till min farmor och farfar en snabbis och sen in till stan och Mood gallerian för att fira min kusin som fyllt 17! Grattis! När blev alla så gammla?!? Jag fyller fan 18 i år. Herre. Anyway så efter det åkte vi och lämna av min bror hemma hos honom och hans vän i stan och sen åkte pappa och jag raka vägen hem. Väl hemma satte jag mig och pluggade historia som jag skulle gjort under lovet. Samt pratade med min syster en stund när hon var förbi. Nu sitter jag och kollar på "the secret circle" en serie som jag bara älskar och har blivit helt hooked på. Började kolla på den förut men kände att det inte var något. Men när jag sen såg ett avsnitt på tv nu under lovet så älskade jag det! Så ska kolla på något avsnitt till sen packa väskan för imorgon och fixa mig inför skolan och sängen.
Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej hej! Såg att du också skulle bli utbytesstudent och tänkte kolla om du vill göra ett länkbyte? Ska själv till Michigan! :)

2013-04-08 @ 10:37:46
URL: http://kristinks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0