Geniet Agnes

Publicerat 2013-04-18 kl. 18:13:37 || Life as you know it.
Som detta geni som jag är så har jag glömt, tror jag, min kamera laddare nere på Gotland. Så en video måste vänta lite och som tur är har man en syster som är fotograf och kan låna hennes kamera att fota min Skoluppgift med om inte pappa åker förbi Kjell & Company och kollar om dem har en laddare. Annars så kommer det upp en video om två veckor ungefär för då har syster vart på Gotland och tagit hem den. Ska dubbelkolla här hemma innan jag säger något för säkert. Men jag tror tyvärr att det är såhär situationen är. Tacka mig.
 
Juste btw, färgade mitt hår rosa igår.
Kommentarer
Postat av: Elin

Tack du, Agnes!

2013-04-19 @ 01:06:50
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0