HEMMA!

Publicerat 2013-04-29 kl. 11:31:20 || Före USA
mitt hår inte rosa längre.. :(
Eller är i skolan för tillfället, men jag är hemma från Götlaborg iallafall. Helgen var riktigt riktigt rolig, och det var en riktigt härlig stämning med massor med härliga människor som satt i samma sitts som jag själv. Det roliga var ju även att jag och Elin (inte Mattsson och inte Germerud utan en till Elin) har ju bara träffat varandra en gång innan detta läger och flera stycken trodde vi var barndomsvänner eller känt varandra länge iallafall. Vilket var kul! Men somsagt är i skolan just nu och har inte riktigt tiden att skriva ett långt inlägg om det. Så skriver det så fort jag är hemma och har tid. PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0