I brist på annat.

Publicerat 2013-04-14 kl. 13:38:00 || Life as you know it.
100 FRÅGOR OM MIG! 

UTSEENDE
Hur lång är du? Hundrasjuttio centimeter ungefär
Ögonfärg? Grön/blåa typ, kanske
Hårfärg? Blondieeee
Stil? Olika. Det som känns bra för dagen
Är du nöjd med ditt utseende? Ibland
Är du mogen? Om jag måste

FRITID
Du har varit på läger? Svar: ja
Du kör handboll/basket? Nej
Du kör fotboll/innebandy? Nej
Du är ofta med kompisar? Hyfsat

DU TYCKER OM ATT…
Kramas? Mysigt
Kyssas? Jajamen
Prata? Såklart
Sova? Vem gär inte?
Gå upp tidigt? Aldrig i livet. Helst aldrig gå upp
Lyssna  musik? Drog
Vara ensam? När jag bestämmer det själv
Att vara kär? I don't know
Vara i skolan? Om man slapp all stress och plugg, ja

HYGIEN
Hur ofta duschar du? Varje dag
Använder du deo? Ja?
Brukar du borsta tänderna varje dag? Ja!
Använder du parfym? Body splash eller vad det heter. Samma sak?

KÄRLEK
Är du kär? Om det ändå vore så väl
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Tror det.
Är du rädd för kärleken? Ibland, kanske. Vet inte

Pussat en tjej? Japp
Gråtit inför mer än 10 personer? Antagligen
Smygit ut? Lever på den farliga sidan
Sovit bredvid någon av samma kön? Japp
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Räknas mamma?
Gråtit dig till sömns? Ja.
Gråtit framför någon du älskar? Räknas mamma ?
Vaknat av att du gråter? Japp.
Skrikit ord som hora och slampa till någon? Inte direkt till någon tror jag..
Slagit någon på skoj? Hah, ja?
Blivit slagen på skoj? Aj.
Varit på sol semester? Ja?
Badat i havet? Hahahahaha, ja
Har haft snöbollskrig? Jajamensan
Inte sovit på en hel natt? Busig tjej
Varit på sjukhuset? #cutforavocado
Sovit i över 12 timmar? Gud ja!
Sett en film mer än 10 ggr? Barnen i Bullerbyn
Varit ute en hel natt? Farlig tjej!
Bråkat med en vän? Tyvärr ja.

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? Coca Cola
Tv/Data? DatOR! ...or...
Blå/Rosa? Rosa

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Kan man tycka, om kärlek?
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Just i denna sekund, nej
Har du svårt för att bli kär? Vet inte..
Är du singel? Singel and ready to mingle. Herregud skrev jag nyss detta?
När fick du senast en komplimang? Igår
Vem är din bästavän? Adele, Elin G, Elin M, Elina, Sofia & min allra käraste syster.

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: Minns inte
Hånglat med nån riktigt ful: Hahaha, ja. Inte min bästa stund
Hånglat med fler än 50 pers: Nejeeee
Gjort något riktigt dumt: Säkert.
Gjort något du verkligen ångrar: Försöker att inte ångra något
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Kanske, kanske inte
Skämts över dina föräldrar: OM jag har
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja!
Vilka kläder sover du i: Pj's shorts och tröja
Vad hatar du verkligen: Dryga människor
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Standard
Är du ensam nu: Jaaaaaa
Vill du gifta dig: I framtiden
Vill du ha barn: Om den är snäll

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Mamma kanske
Fick dig att gråta: Skolan...
Smsade dig senast: Adele
Kramade dig: Adele

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: Idag är vi glada.
Kramat någon: Jajamen
Pussat någon: Nej
Köpt någonting: Shopaholic.....
Sjungit: Alltid.
Saknat någon: Ja..

HAR JAG?
Digitalkamera: Skolans systemkamera
Telefon på rummet: Nej
Egen dator: Min älskling
Könssjukdom: Hahahhahahahhahaha. nej.
Tar du receptbelagda mediciner: Nej?
Kommentarer
Postat av: julia ''

<3 #cutforavokado <3

2013-04-14 @ 18:41:31
URL: http://juliachulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0