Just do it.

Publicerat 2013-04-11 kl. 15:08:44 || Life as you know it.
Ska slänga på mig springbyxorna och snöra på skorna så ska jag bege mig ut på en till springtur. Lite längre idag än igår. Det är dags nu. Man måste kämpa för det man vill ha och senaste tiden har jag gjort allt annat än att kämpa.
Skoldagen var ganska onödig då jag bara gick på franskan för att sen åka till tandläkarn för att fixa. Snart ska den bort. De sista justeringarna nu sen är det äntligen färdigt. Kom hem för snart 1 och en halv timme sen. Har inte gjort så mycket alls. Ätit lite. Så nu är det dags. Upp och hoppa Agnes! Du kan göra det bara du vill det tillräckligt mycket. Just nu är jag trött på allt som har med mig själv att göra så en förändrig krävs. Får sen se om jag håller mig till den. Måste göra det. You can do it!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0