Nervös. Stressad. Trött

Publicerat 2013-04-25 kl. 17:10:01 || Life as you know it.
Halloj, hade tänkt att jag skulle skriva ett inlägg i morse men då var internet avstängt i skolan för att ettorna hade nationella i svenska. Sen hade jag inte riktigt tid att göra det. Nu kom jag hem för en timme sen ungefär och har kollat på ett avsnitt av Teen Mom 2. Hade tänkt att bara gå ut med hundarna och sen göra Videon om konserten. Efter det måste jag plugga och packa. Måste plugga massor med engelska och historia samt redigera lite på mina bilder + välja en och hitta en låt till min media film. Så ja har mycket att göra. Är jätte nervös för imorgon och vet inte rikitigt vart jag ska göra av mig själv, är även stressad, då jag har massor med prov och saker som ska vara färdiga nästa vecka och håller på att somna varje kvart. Hade även massor som jag ville skriva om men har totalt glömt det nu. Så håll ut så får ni en video om Justin Bieber konserten i kväll eller imorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0