Avundsjuk

Publicerat 2013-08-16 kl. 21:46:00 || Före USA
När jag var i USA förra våren. Brooklyn bridge.
Vet ni vad jag önskar mig allra mest på hela denan jorden just nu? Kanske inte så svårt att lista ut. Men jag önskar mig att jag får min familj snart, helst nu. Kan ju inte heller säga att jag inte är avundsjuk på alla som redan har fåt åka, eller iallafall fått veta sin familj. Alice har precis vart i New York i två dagar och ska nu åka vidare mot Utah. Nej jag är ju inte alls avundsjuk på henne.. Inte ett dugg. (se er en sån fin gubbe som finns för Iphones när den sneglar neråt, hoppas ni vet vilken) Jag är jätte avunsjuk och vill bara åka iväg nu! Mitt tålamod är på noll och jag får panik. Emma sa till mig här om dagen att jag ändå verkade hyfsat lugn. Vi kan väl alla komma överens om att det är borta! Ååååh. Kan jag inte bara få min familj nu så jag också kan få åka iväg och börja detta år!
Kommentarer
Postat av: Alice

Vet exakt hur du känner. Jag väntar också fortfarande. Men vi kommer nog snart iväg vi också. Ha ett fantastiskt år! Kram från Umeå

2013-08-17 @ 00:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0