B&J's och serier

Publicerat 2013-08-17 kl. 12:27:30 || Life as you know it.
Drömmer mig tillbaka till New York medan jag väntar på besked om familj.
 
Glad lördag på er! Eller något? Vad ska ni hitta på idag? Eller vad ska ni fortsätta med att göra! Själv så har jag inte gjort så jätte mycket på morgonen, fixat lite i mitt rum och mest bara gått runt. Snart ska jag åka till Germerud där natten kommer spenderas och i vanlig ordning ska vi äta massor med B&J's och kolla på serier. Som vanligt helt enkelt. Det sköna med att vara hos Elin är att jag verkligen inte behöver oroa mig över mitt utseende, kan åka dit sliten och i mjukisbyxor och känner mig fortfarande lika välkommen. Säger inte att jag brukar åka dit sliten. Men mjukisbyxor är nästan ett måste!
 
Annars då? Shoppingsuget är på max. Har massor jag skulle vilja shoppa men inga pengar över huvudtaget för att göra det med. Det bästa och det sämsta med att åka till USA är att jag inte kan ta med mig så mycket, men då kan jag köpa nästan en hel ny garderob där!! Är lite orolig över hur mycket jag kommer gå upp i vikt under året i USA. Är inte så nöjd med något för tillfället. Men har som vanligt ingen annan än mig själv att skylla. Vill inte att sommaren ska ta slut. Mina vänner börjar skolan på måndag och jag kommer verkligen inte ha något alls att göra. Jag vill jätte gärna åka longboard men eftersom jag bor som jag bor är det lite svårt. Jag vill ha min familj nu och veta vart jag ska bo någonstans det kommande året. Emma åkte till USA idag och jag är jätte taggad för henne. Alice kom fram till sin familj för några timmar sen och hon stormtrivs.
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Haha nä, får man godis är det NÄÄÄÄSTAN värt. Men bara nästan!

Jag har inte COD :(((( Men om vi våldgästar nån som har, så visst!

2013-08-17 @ 17:08:23
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0