Helgen

Publicerat 2013-08-25 kl. 15:40:36 || Life as you know it.
Mitt älskade hår!
 
Hej på er, jag har inte hunnit ens vart i närheten av min dator sen i torsdags när jag skrev senast. Åk fram och tillbaka, umgåts med vänner och familj, och jag vet inte vad.
I fredags iallafall åkte jag fårn Hanna vid två kanske, så mötte jag upp mamma på hennes jobb så körde hon mig till Adele i Segersjö. Adele (min personliga frisör) hjälpte mig att färga håret och jag är så kär i det nu. Älskar det. Tror jag aldrig haft så fint hår. Helt perfekt. Lite senare så kom pappa och hämtade mig, med sig i  bilen hade han både Jossan, Oscar och Kalle. Så det var fullt hus här hemma. Vilket jag inte kan klaga på, vi åt en super god middag och sen bara satt och prata tills det var dags att hoppa i säng och sova. Men som vanligt är det en enda stor djungel här hemma, med en hund som löper, en annan hund som är olykligt kär och går runt och piper samt härschar och skäller och en katt som också har bestämt sig för att börja löpa så hon går runt och mjuar hela tiden. Oh happy days!! Så vaknade av det på lördagen. Kul.
På lördagen hjälpte jag min farmor och farfar att flytta lite, sen tog jag och mamma en liten road trip ut till Dalarö och gick runt där och myste. Sen på kvällen skulle jag egentligen åkt med Adele på en 18-årsfest. Men eftersom Adele är världens segaste person i världen så orkade inte jag eftersom allt blev så sent, så vi tog med oss Adele på kräftfiske istället, vilket var vad vi gjorde igår kväll. Otroligt mysigt och jag suger ut det allra sista av sommaren.
 
Nu har jag precis kommit hem från Ryttarstadion där det var tävlingar och där Germerud tävlade sin första tävling med A. Det gick jätte bra, men med två ynka pet i omhoppningen. Men gudars så fin min häst var och gudars så bra de är tillsammans och gudars vad bra Elin är. Är så glad över att det är Elin som har henne.
 
Nu ska jag läga mig ner och dö och kolla på något serie avsnitt, och sen måste jag nog städa mitt rum. Hoppas eran helg har varit bra, för min har vart super.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0