Isbit.

Publicerat 2013-08-14 kl. 18:00:12 || Life as you know it.
Försökte vara lite söt med mina nya babies.
 
Är helt genomfrusen och jag vill inget hellre än att krypa ner under mitt otroligt skäna täcke och bara stanna där för resten av kvällen och natten. Kanske med en film eller bara sova.
Hann fixa allt jag skulle idag i stan. Kändes dock som om jag åkte över hela stan idag. Från Hötorget till toppen av Drottninggata till Gallerian till Kungsträdgårde tillbaka till Gallerian till Kungsholmen till Centralen och sen tillslut till Handen i Haninge. Hann som sagt fixa allt, sprutan check, lämna saken till min skola check, köpa hörlurar check, prata med banken check. Tror det mest är fixat nu inför mitt år. Ska köpa några presenter till, till min kommande familj samt decilitermått, skriva ut bilder och kankse köpa en scrapbook. Annars är allt på väg att bli färdigt. Känns skönt.
 
Nu somsagt ska jag snart krypa ner under mitt täcke med en film spelandes på TV:n och hoppas på att det där jäkla samtalet om min familj kommer snart.
Kommentarer
Postat av: Elin

Omgggg, Urbaneaaars!

SV: Och du kommer inte ens vara där, oh my god, det här kommer ju gå... Finemang ja. Alldeles utmärkt. Kan ju alltid hoppas! <3

2013-08-14 @ 21:52:04
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0