Jag ser framimot...

Publicerat 2013-08-21 kl. 15:18:00 || Före USA
* Sätta mig på planet som går mot USA. Att bara få sätta mig på planet som kommer ta mig till USA kommer vara stort i sig. Att äntligen få känna att nu är jag påväg. Nu har jag lämnat Sverige för USA i 10 månader.
* Möta min värdfamilj för första gången. Att se dem på flygplatsen för allra första gången! Ta bilderna tillsammans med dem när man anlänt, hälsa på dem. Herre vad nervös jag kommer vara men ååh vad kul!
* Skriva det allra första inlägget på amerikans mark. Att kunna skriva och berätta om min resa, ifall den gick bra/dålig och äntligen få säga att nu är jag i Amerika och nu har mitt äventyr börjat.
* Göra en housetour och visa familj, vänner och alla andra hur jag bor. Att äntligen få göra en videblogg på mitt nya "cribb" och visa hur mitt nya hem ser ut.
* Första dagen i High school. Även fast den nästan skrämmer ihjäl mig, så får skriva och berätta om första dagen på high school.
* Prom, homecoming, pep rallyn. All school spirit.
* Skypea med Sverige för första gången. Kunna skypea med familj och vänner för första gången och berätta om allt som har hänt.
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Omgggg! Du kommer ha så kul!

SV: Haha, jag hade först glömt bort det, men när jag kom hem (trött, hungrig och bedrövlig) så påminde mamma mig och då blev allt genast bättre ;D

2013-08-21 @ 16:59:25
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0