Sista sommalovsdagen & jag har inte ångest?

Publicerat 2013-08-18 kl. 20:36:51 || Life as you know it.
Love you! Du kommer klara dig fint i skolan! Tro mig, jag vet! <3
Idag är det söndag, söndag menas med att imorgon börjar en ny vecka, imorgon menas med att skolåret börjar igen, vilket menas med att det är sista sommarlovsdagen idag. Men jag har ingen ångest? Hur kommer det sig. Antagligen för att för mig är det inte sista sommarlovsdagen. För mig fortsätter bara sommarlovet att gå tills jag får reda på något som har med min familj i USA att göra. Suger dock iallafall att skolan börjar imorgon! För nu försvinner alla mina vänner till skolan så vem/vilka ska jag nu umgås med under dagarna. Vad ska jag ta mig till? Behöver det där jäkla samtalet nu!
 
Gårdagen spenderades som jag trodde, serie kollande och B&J ätande + massa med andra onyttigheter. Det var skönt att umgås med Elin igen, vi har missat mer i varandras liv än vad jag trodde. Som jag sa är det så skönt att vara hos Elin, jag tycker om hennes familj så himla mycket och jag känner mig så hemma. Behöver inte oroa mig över vad jag säger, vad jag tycker, vad jag gör, hur jag ser ut, inget. De är som min andra familj.
Idag följde jag med henne till ridhuset där hon tränade lite inför nästa söndag då det är dags för deras första tävling tillsammans. Måste ändå säga att de är riktigt duktiga tillsammans och ni får se upp allihopa som ska vara med nästa söndag. Är så otroligt glad att det är Elin som har A. Fick ta igen min abstinens efter hästar igår och idag också vilket också var bra! Nu borde jag klara mig i max en vecka till!
 
Efter det åkte vi och kollade på min Farmor och Farfars nya lägenhet. Mycket fin! Större än vad jag trodde. Vi var inte där sålänge fören vi åkte hemåt igen, där vi bara har ätit middag och sen inte gjort så mycket mer. Jag har duschat, så tänkte skriva färdigt dethär inlägget och sen ta ut handduken i håret för att göra mig bekväm med massor med filmer. För vänner jag ska inte till skolan imorgon. Dock så börjar inte min skola fören vid två för att bara ha upprop så det kanske blir bättre att skryta till tisdag istället.
 
Lycka till alla som börjar skolan imorgon, så hörs vi då!
Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, it's funny how you can be so sure... Nej, men jag får väl försöka överleva så gott jag kan! <3

2013-08-18 @ 22:26:13
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0