Smälter bort!

Publicerat 2013-08-05 kl. 14:21:00 || Före USA
Gud vad det är varmt!! Men jag klagar inte. Bara det att jag smälter bort för att jag svettas så mycket. Så ni vet liksom. För det är information jag tror ni gärna tar del av. Dessutom när man är tjej och det är sin tid i månaden är jag ännu varmare och dör lite till. Skjut mig. Hatar att vara tjej!
 
Vart med Sofia idag, som jag har saknat henne! Det var jätte mysigt. Dock satt vi bara i en varm bil hela tiden, men det var också trevligt. Nu är jag hemma och jag tänker inte gå ut jag vägrar! Ska fixa lite mer inför det kommande året samt redigera bilder så ni kan få upp dem ikväll. Jag kommer dock inte vara hemma fören senare, men fixar ett tidsinställt inlägg.
 
Skulle vilja skirva att jag äntligen har fått reda på familj och att det hänt massor på den fronten. Men det är fortfarande ganska dött. Har fixat med bankkorten och ska fixa med min mobil. Men det är det ända som har hänt!
Ser på statistiken att det är fler och fler som läser, är hur glad som helst för det!! Kan inte tacka er nog! Vet inte om det är folk som ska åka, folk som vill åka, eller bara random folk, men om ni någonsin skulle ha en fråga om något, tveka inte att fråga så ska jag göra mitt bästa med att svara på den!
 
Ha det så bra - så ska jag gå och dö lite.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0