Sunday funday!

Publicerat 2013-08-11 kl. 11:42:26 || Life as you know it.
Bild på mig, från våran picknik i Skinnarviksparken. Bild tagen av Mattsson
 
Godmorgon! Eller godförmiddag snarare. Det är morgon för mig. Anyway nu har jag precis ätit lite frukost och ska nu fixa lite inför USA med saker som behöver ordnas. Senare ska jag göra mig iordning för att åka med Adele in till Grönalund och kolla på Tenicious D (hata mig inte om jag stavat fel), jag själv lyssnar inte på honom, med Adele ville åka in och jag älskar Grönalund så varför inte. Vi får se om Elina följer med också.
Sen sover jag antagligen hos Adele eller min syster. För på måndag ska jag in och möta Alice för sista fikan på antagligen ett år. Och på kvällen ska jag tillbaka till Grönan för det är något annat band som spelar som de ville se. Själv så följer jag fortfarande bara med! Gud vilken snäll vän.
 
Så ja, det är väl vad jag har planerat så långt iallafall. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva mer. Men uppdaterar er senare! See ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0