Tears stream down your face

Publicerat 2013-08-10 kl. 15:36:00 || Före USA
Känner att de kommande veckorna framöver kommer vara fylld med tårar. Var hemma hos Alice igår, sista gången nästan alla var samlade! Känns konstigt. Alice åker på tisdag. Jag kommer dock träffa henne på måndag igen så jag lyckades hålla mig från tårar.
 
Fick en rosa liten fin låda av Sara igår, Alice fick en också, vi fick inte öppna dem fören vi var själva. Så idag, efter jag kommit hem från Adele satte jag mig på sängen med lådan framför mig. Min nyfikenhet hade nästan gått från det till rädsla under tiden jag har gått och bärt med mig på denhär lådan sen igår kväll. Tog iallafall ett sista djup andetag och öppnade locket, i lådan möts jag av det finaste jag någonsin fått av någon levande varelse som vandrar på denna jord. Har aldrig gråtit så mycket över en present. Det var verkligen det finaste jag någonsin fått. (Håller på att börja gråta när jag skriver dethär inlägget också) Jag möts av delar från samtal vi gjort, bilder på oss, ord, meningar, minnen, det mesta du kan tänka dig. Så nu har jag två saker i min resväska. En present till familjen samt presenten från Sara. Det första jag packat.
Jag kommer sakna Sara så otroligt mycket. Denna fina människa alltså. Den som någon gång får ha henne bara för en stund i sitt liv kan se sig själv som riktigt lyckligt lottad! Denna härliga, fina, underbara + alla andra bra ord du någonsin kan tänka dig, är en av de finaste männsikorna jag har i mitt liv. Jag ser upp till henne så otroligt mycket, sättet hon ser på livet, sättet hon tar emot livet, människor och sättet hon bara utstrålar så otroligt mycket värme och lycka, finns nog inte någon annan människa som gör det. Hon är helt enkelt bäst. Hon är en person man aldrig någonsin vill förlora från sitt liv. Så om hon någonsin skulle dansa in i ditt liv, som hon gjorde i mitt, ta vara på det. Ta vara på den fina männsikan som kommer göra ditt liv så otroligt mycket enklare. Hon kommer lysa upp varje dag lite lite mer. Gud vad jag kommer sakna henne.
 
Jag säger det igen. Tack, Sara. Tack för allt. Du är världs bäst, glöm aldrig bort det. Du förtjänar det bästa du någonsin kan tänka dig i livet. Jag älskar dig, Vanheden! Bröder tills döden! ♡


Vi ses snart!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0