Tydligen fredag igen?

Publicerat 2013-08-16 kl. 18:55:23 || Life as you know it.

 
Hallå. Det är tydligen fredag idag, igen. Jag har ingen koll på dagarna nu när jag har sommarlov men enligt alla så är det fredag igen. Och det är väl trevligt. Hur har eran fredag varit? Min har varit bra hitintills.
Åkte med mamma till Tumba vid elva. Sen åkte jag till Mattias i Tullinge till 20 i ett. Vi kollade först på film, jag tvinga han att kolla på en häst film, eller tvinga och tvinga, han gick halft med på det. Jag tyckte den var bra iallafall. Sen spelade vi COD. Typ första gången någonsin jag spelar, kan väl inte säga att jag var så där himlans bra, men blev bättre mot slutet! Och herregud vad kul det var. Lovar är inget pshyko men det är kul med skjut spel! Mamma kom och hämta mig vid fyra för att mitt busskort har gått ut och jag är fattig student. Så åkte vi och handla lite, fick coco puffs. Ni skulle bara veta hur glad jag blev när jag såg att man fick en leksak med också!
Ikväll ska jag bara äta middag med mamma och pappa och sen inte göra mycket mer, vill inte göra mycket mer heller. Har lite mamma och pappa abstinens så vill bara vara med dem.
 
Nu ropar dem på mig och säger att det är mat. Så vi hörs lite senre!
Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah älskar också skjutspel!

2013-08-16 @ 19:09:38
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0