Godmorgon Sverige!

Publicerat 2013-12-07 kl. 17:27:13 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
Eller kanske godeftermiddag för er. Men vilket som, så skrev jag ett inlägg igår på mobilen medan jag satt i skolan och väntade på att basketmatchen skulle börja. Men de ville inte publicera sig, och det finns även inte kvar för mig att publicera såhär i efterhand. Ha i tanken att jag iallafall skrev ett och tänkte på er.
Kan berätta lite snabbt om dagen igår då. Det var en bra dag. Gjorde typ ingenting på mina lektioner, utom matten men det är väl standard. Efterskolan stannade vi kvar i skolan för att vänta på att basketmatcherna skulle börja. Och vet ni vad? Jag fick komma in gratis på matchen och sen lite senare kom våran vice principal med lite mat till oss. Gotta love my, high school.  Basketmatcherna vad somvanligt bra och vi vann alla våra matcher! Hell yeah! När de var över fick vi skjuts av en kille som vi har några klasser med till våran vocational school(där jag har horse sci) och sen hämtade George upp oss där.
Väl hemma åt vi en sen, men väldigt god middag. Sen åt vi lite glass innan jag slocknade i min säng runt halv tio. Snacka om att vara trött.
 
Idag ska jag skypa med min familj lite och sen pratade vi om att göra lite julpyssel. Och mycket mer än så är det inte. Ska försöka uppdatera er igen, lite senare! PUSS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0