2 december

Publicerat 2013-12-03 kl. 00:09:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
Idag är det andra december. Alltså är vi in på sista månaden för året. Vet inte vart detta år tog vägen? Vad hände? Tiden bara flög iväg, framförallt de senaste månaderna. Känns som igår jag spenderade nyår hemma hos Adele. Sen jag satt i skolan och längtade efter sommarlov. Ansökte till utbytesåret. Lämnade bort min häst. Fick äntligen sommarlov. Som förövrigt bara flög iväg, för sen satt jag där när alla mina vänner hade börjat skolan och fortfarande väntade på min värdfamilj. Jag fyllde 18. Sa hejdå till familj och vänner för 10 månader och tog mitt pick pack och drog över Atlanten. Och nu är vi här, inne på den sista månaden för året. Snart är det jul och nyår, vilket kommer spenderas med nya människor och på ett nytt ställe. Det har hänt så mycket i mitt liv de senaste månaderna, de senaste året. Galet.
 
Idag har jag bara varit i skolan igen efter thanksgiving break. Alltid lite weird att komma tillbaka efter ett långt break. Undrar hur jullovet kommer bli. Skolan har vart helt okej. Hade matteprov, igen.. Vilket inte gick så värdsbäst. Men det hade jag inte förväntat mig heller. Måste snart ta och bestämma mig för vilka klasser jag vill läsa nästa termin, men jag har svårt att välja klasser till min 2nd och 3rd period. Men det ska jag väl kunna lösa. Är taggad för skolan igen imorgon och även basketmatch.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på lite serier. Hoppas eran måndag var helt okej. PUSS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0