Ordning och reda på Fredag

Publicerat 2013-12-13 kl. 23:20:15 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
Hallå, jag är ledsen för väldigt dålig uppdatering. Känner att jag säger det nästan var och varannan dag här. Men det händer massor i mitt liv för tillfället och jag måste bara få ordning på allt innan jag kan uppdater som vanligt igen. Har det sista i skolan också, vilket är tre saker. Två lite större. Ganska viktiga. Och att ha massor att tänka på i skolan, plus från saker som händer i livet, till att försöka leva som vanligt och ta hand om "vanliga" tonårsproblem samt bara njuta. Finns inte så mycket tid över till bloggen då. Men jag är tillbaka snart! Lovar. Med saker att berätta och med huvudet på rätt ställe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0