Pilbågsskytte, strike 1

Publicerat 2013-12-06 kl. 02:40:56 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Gammal bild från en morgon påväg till skolan.
Hallå i stugan! Gissa vad? Eller det kanske är ganska självklart med rubriken, men iallafall, jag har skjutit pilbåge. Det var enklare än vad jag trodde men samtidigt riktigt svårt. Men hejjeda mig vad kul det var. Har lite träningsvärk i min arm och kommer nog få lite blåmärken på min andra arm men det är okej. Fick faktiskt några mitt i prick och jag känner mig riktigt stolt över som gjorde det. Så nu, damer och herrar, är jag med i vårat archery team. BOOM. Min lärare sa även att jag har den perfekta kroppsbyggnanden och tekniken jag änvände, även fast det var första gången, var riktigt bra. Så jag var som made for this. Vilket gör det hela ännu roligare. Så nu hoppas vi bara på att jag kommer utvecklas också och faktiskt prove him right.
 
Annars, har jag bara varit i skolan som vanligt. Har vart en riktigt bra dag. Pigg och glad och haft jätte mycket energi hela dagen. Så ger denna dag 5/5 toasters. Kanon Kul!
Imorgon är det basketmatch igen, vilket ska bilroligt också! Hoppas på återigen en seger för vårat lag. Men bara för att jag sa så så kommer vi förlora. Juste, har ett matte prov imorgon. Vilket är mindre kul... Men men..
Även helgen är ganksa fullbokad, vilket känns bra.
 
Känns som återigen har jag massor med mer att berätta men tom på ord. Ni kan leva på iallafall att jag mår bra och är glad!
Och btw, tänker inte säga svaret på grodgåtan här. Det förstör lite grejen. PUSSSS
Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är glad när du är glad! <3

Hur coolt med bågkytte!?
Haha såg Rudolf i sunes sommar framför mig först när jag läste: "Det här är ingen leksak grabbar, det här är ett vapen. Nu testar jag först!"

Berätta om grodjäveln! blir ju galen!
SKypea snart? SAKNAR DIG!!!

2013-12-06 @ 13:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0