1,5 år

Publicerat 2013-02-25 kl. 00:40:18 || Life as you know it.
Min och saras arm igår. Ja, Sara är mer biff än vad jag är..
Ett och ett halft år plus en dag har gått sen jag pratade med Sara för första gången. Vart har tiden tagit vägen? Känns som vi kännt varandra så himla mycket längre men på samma gång som om det bara var någon månad sen vi började i samma klass. Samma sak med Adele jag har kännt henne i mer än 12 år. Va?????!? Hur gick det till och vart har den tiden, framförallt, tagit vägen?
Var på fest hos Mailia igår. 50/60-tals tema. Himlans roligt! Kan gärna spola tillbaka tiden till igår och göra hela kvällen igen. Massor med trevligt folk. Jag är glad. Livet kändes riktigt bra igår, idag också, men inte på samma sätt. Igår var en bra dag! Kommer sakna alla dessa människor när jag åker till Australien!
Ligger nu i sängen och myser lite med Musse, ska gå och borsta t'nderna och sen sova tror jag. Kanske kolla på en film. Ska ta en ordentlig sovmorgon imorgon bara för att det är måndag och jag har lov!
Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker snarare du ser mer biff ut! (man blir ju som man umgås ;)))))))) närå)

2013-02-25 @ 02:21:52
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0