Svar på kommentar.

Publicerat 2013-02-20 kl. 21:48:04 || Life as you know it.
Åååh så kul att jag får svara på en kommentar igen. Och den här gången är det Germerud som jag svarar. Gladtjej95!
SVAR: Åååh vad roligt! Ska du också till Avreselägret och mötet i Göteborg? :)
Ehm, gud vad svarade jag? Tror det var typ at jag ville dela med mig av svenska traditioner och av Sverige typ. Lite sådär cliché. Haha, nej men typ det och traditioner som kanske min familj hade eller något sånt. Minns faktiskt inte så bra. Men av Sverige och svenksa traditioner var det iallafall.
Hoppas det var till hjälp! :)
Kommentarer
Postat av: Sara Enander

Okej, tack så mycket för svaret! :)
Och ja, jag ska till lägret! Ska bli så kul:D

2013-02-20 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0