Update

Publicerat 2013-02-27 kl. 12:43:18 || Före USA
Tänkte att det kanske var dags för en liten update för er som på något sätt hittat min blogg för att jag ska åka till Australien. Vill säga att massor med intressant har hänt. Men efter jag skickade in papprena och fick svar om att de skickat vidare de ner till Australien har det varit riktigt dött. Inget har hänt över huvudtaget. Förutom att jag ska ner till Göteborg 26-28 april för ett läger och ett avresemöte. Vilket kommer vara mycket roligt. Plus om jag har tur och inte helt fel så tror jag det finns en starbucks i Göteborg och då kanske jag äntligen kan få mig en efterlängtad frappucino. Eller något iallafall. Ska i vilket fall som helst bli kul att träffa massor med andra ungdomar som ska åka iväg och är förhoppningsvis lika närvösa och exalterade som jag är!
Det är iallafall allt som hänt på den fronten. Lovar att uppdatera om det så fort jag får veta något nytt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0