2013

Publicerat 2013-01-02 kl. 00:49:45 || Life as you know it.
Eftersom klockan har gått över tolv och så är det redan 2 januari. Alltså början på ett nytt år. Om någon missat det så att säga. Jag är både taggad och otaggad över det här året. Jag hoppas på att 2013 blir bättre än 2012. Men dock så fyller jag 18. Det finns några fördelar i det, men inte mycket. Är jätte stressad över det. Att fylla 18 och växa upp. Så eftersom jag har lov fortfarande i en vecka till ska jag spendera den med att vara vaken hela nätterna, sova bort dagarna, gråta över att det är skola snart igen, gråta över att jag fyller 18 i år och gråta över att jag inte ser bra ut. haha, så himla patetisk. Men det är det man får leva med.
Inatt ska jag dock leta massor med bilder som pappa ska få skriva ut och jag ska ha på min bild vägg och städa lite i mitt rum.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0