Måndagsångest

Publicerat 2013-01-07 kl. 12:22:59 || Life as you know it.
Godmorgon, kanske? Jag vaknade vid tio även fast jag satt alarmet på nio. Hahha det där rimmade. Tänkte att jag skulle gå upp lite tidigare idag, så jag skulle hinna göra allt färdigt till imorgon då skolan börjar igen. Inte ok. Jag vill inte gå tillbaka till skolan. Aja det är väl något man måste göra antar jag? Har iallafall hunnit läsa ganska mycket i min svenska bok som jag måste skriva en liten inlämning på till torsdag. Har även hunnit städa lite i mitt rum. Nu ska jag äta lite lunch och sen träna om någon timme. Ska väl läsa mera i min svenksa bok och sen inte göra så mycket mer. Hörs senare.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0