Torsdag

Publicerat 2013-01-24 kl. 13:15:35 || Life as you know it.
min dataskärm den senaste timmen.
Hello peeps. Stannade hemma idag då jag varken fick någon sömn inatt pga av en hund och en katt. Och sen så hade jag bara en lektion så jag skulle inte kunnat komma hem typ.
Men skönt att få somna om, även fast det kanske inte var så länge men en liten stund iallafall. Idag har ajg faktiskt vart ganska produktiv, har kollat på filmen till engelskan som för övrigt var väldigt dålig, filmat och börjat sätta ihop filmen till mitt stipendie grej saken, och sen hade jag inte gjort så mycket mer. Okej, jag kanske inte hade vart så produktiv. Aja, hade tänkt att gå och träna nu, då det var färdigt också och sen kanske kolla lite på naturen eller bara chilla galet och sova en liten stund till då jag är dödstrött. Så hörs kanske senare.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0