90210

Publicerat 2013-07-11 kl. 15:36:44 || Life as you know it.
Gårdagen blev inte riktigt som planerat men den slutade ändå trevlig hemma hos Julia med lite middag och kortspel, med henne, Maila, Johanna och Jocke. Riktigt trevligt faktiskt. Åkte sen hem vid tio för att sova hemma hos syster. Vilket är där jag höngt hela dagen idag. Dagen har bara bestått av att kolla på 90210. Vilket är den nya serien jag försöker kolla igenom nu när de flesta andra (minus PLL) har paus. Ska om någon halvtimme bege mig mot tunnelbanan och först lämna en nyckel till min syster och sen åka vidare för att träffa mina vänner som jag egetnligen skulle ha gjort igår. Efter ska jag och Adele och kanske någon mer kolla på bio och sen ikväll åker jag tillbaka hit för att sova igen. 
Imorgon går båten ner till Gotland igen och jag blir kvar där i några veckor. Runt den 20:de kommer Elin och Emma ner vilket kommer bli jätte kul! 
 
Det var allt. Skriver igen så fort jag kan. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0