Agnes strikes again

Publicerat 2013-07-24 kl. 23:17:56 || Life as you know it.
Om ni frågar över rubriken så ville jag bara säga att jag bloggar faktiskt igen, som jag inte trodde jag skulle göra. Men jag snodde lite internet från pappas mobil medan jag skickade iväg ett mejl till Petter (han jobbar på STS).
Har fortfarande inget speciellt att skriva om.
 
Idag gick vi upp lite tidigare (tidigare än vad det är för mig iallafall) åkt sen iväg in mot Visby och åkte runt på massor med out lets runt om Visby samt stannade och fikade och åt lunch på mysiga fik. Var hemme runt sex då vi gjorde iordning midddagen och sen efter det tog jag longboarden och åkte med medan de gick en promenad. Kvällen har vart helt underbar och jag ville helst stanna kvar nere på stranden där det var helt underbart. Tog dock inte med mig kameran, men om vädret är detsamma imorgon ska jag ta en lika dan runda och ta med kameran och sen sätta mig nere på stranden med lite mysig musik och bara njuta av de sista dagarna här nere.
 
Nu skriker Jossan på mig att vi ska gå och kolla på en film så måste runda av. Vi hörs snarast! Puss gullisar.
Kommentarer
Postat av: Elin

Mysfaktor: 5096740568569054968054.

SV: HAHAH, jo men det där var mina egna ord, sörru! Jag är en vandrande ordbok. ;)
<3

2013-07-24 @ 23:29:59
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0