Helgen!

Publicerat 2013-07-08 kl. 13:28:05 || Life as you know it.
 
Tänkte uppdatera er mer tidigare under helgen men jag glömde helt bort, hade massor att göra och när jag väl hitta tiden och kom ihåg så fungerade inte mitt internet. Men frukta inte jag är här nu och har massor att berätta om! Ska försöka att inte göra ett allt för långt inlägg. 
 
I fredags så åkte jag in med pappa till hans jobb för att fixa de sista sakerna som jag behövde inför ambassad besöket som inträffade idag. Vi han klart med det mesta till runt ett två ungefär, så åkte vi till en bank för att fixa allra sista. Åt lite thai buffe med pappa och syster efter till lunch! Otroligt gott, mysigt och trevligt. Efter det så åkte vi hem och jag gjorde inte jätte mycket mer. Mådde inte jätte bra på kvällen så satte på "Now is Good" och grät floder till den. Packade och fixade sen inför den lilla roadtripen ner till Skövde som inträffade på lördagen. 
 
Lördagen gick vi upp, fixade det sista sen så lämnade vi hundarna och katten hos Adele och hennes pappa, (de har både katt och hund pansionat. Rekommenderas starkt!) Sen gick bilen vidare mot Södertälje där vi hämtade upp en efterlängtad Lorenzo som äntligen kommit tillbaka hem igen. Efter det kunde vi äntligen sätta nästa mål som var Skövde. Vi var framme vid fem tror jag. Då åt vi pizza och sen fortsatte kvällen med skratt, musik, prat, dricka, lekar osv. Jätte trevlig kväll och trevligare människor får man leta efter. Somnade vid halv tre. 
 
Vaknade vid elva av ett varmt rum dagen efter. Vi åt frukost och fixade lite innan bilen gick iväg hemåt igen vid tre. Hemma igen vid halv åtta. Hämtade hem hundarna och katterna och sen satte jag och Storebror på en film som vi kollade innan jag behövde sova för att orka upp idag. Behövde vara halv åtta vid ambassaden. (Mer om det och besöket kommer i ett nytt inlägg) 
 
Så där har ni en snabb och kort resumé av helgen som varit. Nu är jag hemma igen tills fredag då båten mot Gotland går igen. Ska försöka uppdatera och hålla er uppdaterade så gott jag kan! Ska hinna träffa massor av mina vänner innan jag åker iväg igen. Så kommer vara lite lagom upptagen. Men somsagt, ska försöka så gott jag kan! 
 
Ha en fortsatt bra sommar min kära vänner. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0