Honey, I'm home

Publicerat 2013-07-30 kl. 15:01:15 || Life as you know it.
 
Tjaba, tjena, hallå vi säger så! Hur är det med er? Mig är det bra med, både för att jag möts av en statistik som förvånar mig (all kärlek till er!), hade en jätte trevlig kväll igår, jag är hemma från Gotland (inte för att det är så jätte bra menmen..), ska träffa mina vänner imorgon, ska träffa mer vänner i helgen, det är fortfarande sommar och jag är bara alhlmänt glad!
Dock så har inget på USA fronten hänt, vilket skulle kunna ha gjort att mitt humör blev ännu lite bättre! Hoppas jag får det där nedrans samtalet snart! Börjar tvivla på att mitt personligabrev var så bra, hade kunnat skriva bättre och mer så kanske det hade gått bättre. Aja, finns inte så mycket mer jag kan göra nu än att vänta. 
 
Är hemma hos Jossan och Kalle nu i Aspudden medan mamma och pappa fortfarande inte är hemma. Så har inte min egna dator. Men bilder från Gotland kommer upp så fort jag har min egna igen. 
 
Nu ska kolla på en film och vänta på att Jossan kommer hem! KRAM på er! 
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Vill ha helg nu :((((

SV: Men ja, visste du inte det?!?!?! Skämt åsido. Jag, modell? Never in a million years. Det är ju du som är deeeet, mannen!

2013-07-30 @ 15:17:36
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0