Mot Gotland och vidare

Publicerat 2013-07-12 kl. 15:04:32 || Före USA
 
Hejhejhejhejhejhejhejhej! Hur mår ni? Jag mår bra! Sitter färdig och väntar på att tiden ska gå så vi kan åka ner mot båten till Gotland. Ååååh älskade Gotland jag har saknat dig denna vecka! Kommer komma ner runt elva halv tolv någon gång. Väl där nere har jag ju inget internet igen har på mobilen, men uppdateringen blir väl lite sådär.
Kommer vara bort ungefär två veckor.
 
Är lite små stressad då min kompis Elin fick sin värdfamilj i början av veckan och fick reda på igår att hon ska åka den 23 juli vilket är snart! Känner att verkligeheten börjar komma ifatt nu och jag ska faktiskt åka också. Hämtade ut mitt visa idag vilket gjorde det ännu mer verkligt. Vill därför inte vara borta förlänge så jag hinner träffa alla som jag vill träffa innan jag åker, då denna vecka inte blev riktigt som jag tänkt.
Är så otroligt nervös inför allt just nu och bara av att veta att jag ska åka har fått mig att inte ta mitt liv här hemma förgivet och just nu vill jag bara stanna hemma. Men samtidigt är jag så sjukt taggad på att åka! Vill bara komma iväg. Känns dock som allt jag ville skulle hända det mesta man sett framimot händer nu, precis innan jag ska åka. Samtidigt så är det ju sommar och det brukar vara såhär ungefär. Äsch, jag vet inte. Är jätte taggad på att åka men vill samtidigt stanna hemma. Är väl antagligen mest rädd, nervös, förväntasfull och alla andra känslor man kan ha över året som kommer.
 
Antagligen kommer ingen förstå detta inlägg men det gör inget. Ha det bra så hörs vi snart!
Kommentarer
Postat av: Elin

Men omg vad stressad jag blir :(((( Du måste ju komma hem nu så att jag hinner träffa dig för tänk om du ba får en värdfamilj vilken dag som helst!!!!

2013-07-21 @ 16:24:53
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0